Jest to prosty sposób na przekonanie się czy w przypadku domeny którą jesteśmy zainteresowani jej historia przekłada się na generowany ruch. Zazwyczaj testować możemy tylko przez okres 14 dni, jednak w większości przypadków jest to wystarczająca ilość czasu aby przekonać się czy wybrane domeny spełniają nasze wymagania. Jest to niezwykle cenna możliwość zwłaszcza wtedy gdy chcemy wykorzystać typosquatting i znaleźć odpowiednie domeny, które mogą mieć jakieś odwiedziny w wyniku błędnie wpisywanych przez internautów adresów stron internetowych.

Sam koszt testowania w większości przypadków jest symboliczny więc nie narazimy się na zbytni wydatek nawet gdy będziemy chcieli sprawdzić większą liczbę domen. Serwis AfterMarket pozwala te koszty jeszcze ograniczyć gdyż daje możliwość wykupienia dostępu do bazy rezultatów już przeprowadzonych testów. Dzięki temu nie musimy wydawać pieniędzy na testy domen, które już wcześniej ktoś inny testował.

Oczywiście w przypadku gdy rezultaty testów będą dla nas satysfakcjonujące nic nie stoi na przeszkodzie aby zarejestrować wybrane domeny i stać ich pełnoprawnymi właścicielami.